středa 9. prosince 2009


Kreativ blog


Díky, díky, díky, tisíceré díky... Evi  za toto krásné ocenění.







Pravidla pro udělení jsou:
1. Poděkovat osobě, která vám ocenění věnovala.
2. Umístit logo na svých stránkách.
3.  Dát odkaz na osobu, která vám toto ocenení věnovala.
4.  Napsat o sobě 7 věcí, ketré mohou být zajímavé pro ostatní
5.  Nominovat 7 tvůrčích blogů.
6.  Dát odkazy na vámi nominované.
7.  Napsat komentář na vámi nominované blogy, který prozradí vaše jmenování.

The rules for the award are:
1. Thank the person who nominated you.
2. Place the logo on your site.
3. Link to the person who nominated you for this award.
4. Name 7 things about you that people might find interesting.
5. Nominate 7 creative bloggers.
6. Post links to the 7 blogs you nominate.
7. Leave a comment on each of the blog, letting them know they have been nominated.



7 věcí o mé osůbce :
1. Chtěla jsem být módní návrhářkou ( od dětství jsem toužila po šicím stroji )
2. Tou nejsem, ale moc ráda šiju - hlavně pro sebe...:-)
3. Nejsem moc trpělivá
4. Mám ráda rodinou pohodičku, klídeček, teploučko...
5. Líbí se mi lekníny
6. Upřednostňuji jemné barvičky - jak v dekoru interiéru, tak v oblékání ( bílá vede )
7. Jsem moc šťastná, že mám okolo sebe ty moje malé potvůrky  ( i tu velkou )a ráda bych je ještě rozmnožila...

Díky Vám všem co mě inspirujete. Jste tím malou součástí našeho rodinného krbu...
Posílám tuto cenu dál, tvořivím a šikovným...
Martince, Jitce, Evičce, Terezii , Annie,  Hannis, Blance

Žádné komentáře:

Okomentovat

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails