pátek 24. října 2014






letem světem...

splněný SEN, přání. Dárek mé drahé polovičce. Jen jsem nepočítala, že si jako parťáka vezme mě :-D. Moc jsem to nedávala :-(, strach, nervíky na plné obrátky, žaludeční problémy ( o střevních nemluvě ). Nicméně v momentě, když jsme dorazili na místo startu, vše ze mě spadlo. Pak už následoval ÚŽASNÝ zážitek. Počasí nám sice moc nepřálo, vítr vál každou chvílku jiným směrem. Představovala jsem si, že budeme mít sluníčko, nebe bez mráčku a poletíme, tam kam my chceme. Holt větru , dešti neporučím ani JÁ. Šedesát min uplynulo velmi rychle, strach se vytratil do neznáma a mi máme krásné vzpomínky...


 











  













 Přistávali jsme v kukuřičném poli. :-D

  




  





 



A jestli se mě někdo zeptá, jestli bych letěla zas, tak  "NA STOPRO".







 


                                                                                     Mějte krásný víkend.



Žádné komentáře:

Okomentovat

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails